• logo
  • osnovna stranica
  • Općinski sud u Bihaću

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    ODLUKA O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA 2017

    ODLUKA O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA 2017

    05.07.2017.

    - ODLUKA O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA -

    KONKURENTSKI ZAHTJEV ZA DOSTAVU PONUDA

     

     

    Broj:  017- 0- Su-17-000446

    Datum: 04.07.2017 godine

     

    Na temelju člana 64. stav (1) tačka b, člana 70. st. 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH“, broj 39/14), na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 017- 0- Su-17-000446/1 od 16.05.2017..godine, u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala, Predsjednica suda  donijela je:

     

    ODLUKU

    o izboru najpovoljnijeg ponuđača

     

    Član 1.

     

    Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj: 017- 0- Su-17-000446 od 03.06.2017 godine i ugovor za javnu nabavku kancelarijskog materijala, dodjeljuje se ponuđaču  „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka, ponuda broj: ZP 341/17 od 04.06.2017. godine, za ponuđenu cijenu 41.207,62 KM, bez PDV-a, kao najbolje ocijenjenom ponuđaču.

     

    Član 2.

     

    Prijedlog ugovora o nabavki dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka, po proteku roka od 10 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

     

    Član 3.

     

    Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje odjeljenje sudske uprave Općinskog suda Bihać.

     

    Član 4.

     

    Ova odluka objavit će se na web-stranici ovog suda, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

    Član 5.      

     

    Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

     

    Obrazloženje

     

    Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 017- 0- Su-17-000446  od 15.05.2017.godine.

    Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda.

    Procijenjena vrijednost javne nabavke  je 41.500,00 KM bez PDV-a.

    Obavijest o nabavci broj: 655-7-1-1/17  poslana je na objavu dana, 19.05.2017. godine, a objavljena je na Portalu javnih nabavki istog dana, 19.05.2017. godine.

    Zahtjev za dostavu ponuda je proslijeđen slijedećim ponuđačima (istovremeno sa slanjem obavijesti na Portal javnih nabava):

    - Ponuđaču: D.o.o „Domus“ Cazin

    - Ponuđaču: „Tampeldo“ D.o.o. Velika Kladuša

    - Ponuđaču: d.o.o. „Grafičar“  Bihać

    - Ponuđaču: PRIMAPROM DOO Banja Luka

    -Ponuđaču: Monne Comerc d.o.o. Bihać

    Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom broj: 017- 0- Su-17-000446/1 od 16.05.2017.godine.

    Komisija za javnu nabavku dostavila je dana, 04.07.2017. godine Izvještaj o radu komisije broj: 017-0-Su-17-000446 od 06.06.2017 godine, Zapisnik o ocjeni ponuda broj: 017-0-Su-17-000446 od 06.06.2017 godine i Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 017-0-Su-15-000446 od 03.07.2017 godine, u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala.

    U postupku po izvještaju o radu je utvrđeno je da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno slijedeće:

    - da je ukupan broj pristiglih ponuda 2.

    - da su blagovremeno zaprimljene 2 ponude.

    - da su neblagovremeno zaprimljene __-__ ponude.

    - da su ponude ponuđača d.o.o.„Grafičar“ Bihać  i „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka prihvatljive.

    Nadalje se konstatuje  slijedeće:

    - da je dana 07.06.2017.godine od strane d.o.o. „Aries“  Banja Luka izjavljena žalba na tendersku dokumentaciju

    - da je dana, 08.06.2017.godine žalba sa izjašnjenjem otpremljena Uredu za razmatranje žalbi 

    - da je dana, 08.06.2017.godine ponuđačima d.o.o. „PRIMAPROM“ Banja Luka i d.o.o. „GRAFIČAR“ Bihać dostavljen primjerak žalbe Aries d.o.o.Banja Luka te su isti obaviješteni da se postupak javne nabavke odgađa do donošenja Odluke Ureda za žalbe

    - da je dana 27. 06. 2017.godine dostavljen Zaključak Ureda za razmatranje žalbi broj JN2-03-07-1-569-7/17 od 22.06.2017.godine kojim je žalba odbačena kao neuredna

    - da je dana,03.07.2017.godine održana e-aukcija te da na istoj nije bilo novih ponuda

    U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, shodno kriterijima iz Tenderske dokumentacije.

     U postupku ocjene provedenog postupka, Predsjednica suda nije našla razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke.

    Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđačj najbolje ocijenjen zbog:

     

     

    Najniže cijene, kako slijedi:

     

    Naziv / ime ponuđačja

     

    1.  „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka

    2.  d.o.o „Grafičar“ Bihać

     

     

    Izabrani ponuđač je izabran primjenjujući kriterij najniže cijene, koja je ponuđena u iznosu od 41.207,62 KM,  bez PDV-a dok je drugi ponuđač čija je ponuda prihvatljiva ponudila slijedeću cijenu;

     

    2) d.o.o „Grafičar“ Bihać,  48.154,14 KM bez PDV-a

     

    čime je utvrđen i njihov sukcesivni red.

     

    Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stava (1) tačka b) Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu.

     

     

     

     

     

     

    POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

    Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke.

     

     

     

                                                            M. P.                        Predsjednica suda                                                                                               

                                                                                              Dijana Ostojić

       

     

     

                                                                                       

    Dostaviti:

    1. Ponuđaču:  „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka

    2. Ponuđaču:  d.o.o „Grafičar“ Bihać

     

    Prikazana vijest je na:
    1148 PREGLEDA
    Kopirano
    Povratak na vrh

    ODLUKA O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA 2017

    ODLUKA O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA 2017

    05.07.2017.

    - ODLUKA O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA -

    KONKURENTSKI ZAHTJEV ZA DOSTAVU PONUDA

     

     

    Broj:  017- 0- Su-17-000446

    Datum: 04.07.2017 godine

     

    Na temelju člana 64. stav (1) tačka b, člana 70. st. 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH“, broj 39/14), na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 017- 0- Su-17-000446/1 od 16.05.2017..godine, u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala, Predsjednica suda  donijela je:

     

    ODLUKU

    o izboru najpovoljnijeg ponuđača

     

    Član 1.

     

    Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj: 017- 0- Su-17-000446 od 03.06.2017 godine i ugovor za javnu nabavku kancelarijskog materijala, dodjeljuje se ponuđaču  „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka, ponuda broj: ZP 341/17 od 04.06.2017. godine, za ponuđenu cijenu 41.207,62 KM, bez PDV-a, kao najbolje ocijenjenom ponuđaču.

     

    Član 2.

     

    Prijedlog ugovora o nabavki dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka, po proteku roka od 10 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

     

    Član 3.

     

    Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje odjeljenje sudske uprave Općinskog suda Bihać.

     

    Član 4.

     

    Ova odluka objavit će se na web-stranici ovog suda, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

    Član 5.      

     

    Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

     

    Obrazloženje

     

    Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 017- 0- Su-17-000446  od 15.05.2017.godine.

    Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda.

    Procijenjena vrijednost javne nabavke  je 41.500,00 KM bez PDV-a.

    Obavijest o nabavci broj: 655-7-1-1/17  poslana je na objavu dana, 19.05.2017. godine, a objavljena je na Portalu javnih nabavki istog dana, 19.05.2017. godine.

    Zahtjev za dostavu ponuda je proslijeđen slijedećim ponuđačima (istovremeno sa slanjem obavijesti na Portal javnih nabava):

    - Ponuđaču: D.o.o „Domus“ Cazin

    - Ponuđaču: „Tampeldo“ D.o.o. Velika Kladuša

    - Ponuđaču: d.o.o. „Grafičar“  Bihać

    - Ponuđaču: PRIMAPROM DOO Banja Luka

    -Ponuđaču: Monne Comerc d.o.o. Bihać

    Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom broj: 017- 0- Su-17-000446/1 od 16.05.2017.godine.

    Komisija za javnu nabavku dostavila je dana, 04.07.2017. godine Izvještaj o radu komisije broj: 017-0-Su-17-000446 od 06.06.2017 godine, Zapisnik o ocjeni ponuda broj: 017-0-Su-17-000446 od 06.06.2017 godine i Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 017-0-Su-15-000446 od 03.07.2017 godine, u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala.

    U postupku po izvještaju o radu je utvrđeno je da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno slijedeće:

    - da je ukupan broj pristiglih ponuda 2.

    - da su blagovremeno zaprimljene 2 ponude.

    - da su neblagovremeno zaprimljene __-__ ponude.

    - da su ponude ponuđača d.o.o.„Grafičar“ Bihać  i „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka prihvatljive.

    Nadalje se konstatuje  slijedeće:

    - da je dana 07.06.2017.godine od strane d.o.o. „Aries“  Banja Luka izjavljena žalba na tendersku dokumentaciju

    - da je dana, 08.06.2017.godine žalba sa izjašnjenjem otpremljena Uredu za razmatranje žalbi 

    - da je dana, 08.06.2017.godine ponuđačima d.o.o. „PRIMAPROM“ Banja Luka i d.o.o. „GRAFIČAR“ Bihać dostavljen primjerak žalbe Aries d.o.o.Banja Luka te su isti obaviješteni da se postupak javne nabavke odgađa do donošenja Odluke Ureda za žalbe

    - da je dana 27. 06. 2017.godine dostavljen Zaključak Ureda za razmatranje žalbi broj JN2-03-07-1-569-7/17 od 22.06.2017.godine kojim je žalba odbačena kao neuredna

    - da je dana,03.07.2017.godine održana e-aukcija te da na istoj nije bilo novih ponuda

    U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, shodno kriterijima iz Tenderske dokumentacije.

     U postupku ocjene provedenog postupka, Predsjednica suda nije našla razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke.

    Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđačj najbolje ocijenjen zbog:

     

     

    Najniže cijene, kako slijedi:

     

    Naziv / ime ponuđačja

     

    1.  „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka

    2.  d.o.o „Grafičar“ Bihać

     

     

    Izabrani ponuđač je izabran primjenjujući kriterij najniže cijene, koja je ponuđena u iznosu od 41.207,62 KM,  bez PDV-a dok je drugi ponuđač čija je ponuda prihvatljiva ponudila slijedeću cijenu;

     

    2) d.o.o „Grafičar“ Bihać,  48.154,14 KM bez PDV-a

     

    čime je utvrđen i njihov sukcesivni red.

     

    Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stava (1) tačka b) Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu.

     

     

     

     

     

     

    POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

    Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke.

     

     

     

                                                            M. P.                        Predsjednica suda                                                                                               

                                                                                              Dijana Ostojić

       

     

     

                                                                                       

    Dostaviti:

    1. Ponuđaču:  „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka

    2. Ponuđaču:  d.o.o „Grafičar“ Bihać