ODLUKA O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA 2017
ODLUKA O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA 2017
- ODLUKA O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA -
KONKURENTSKI ZAHTJEV ZA DOSTAVU PONUDA
Broj: 017- 0- Su-17-000446
Datum: 04.07.2017 godine
Na temelju člana 64. stav (1) tačka b, člana 70. st. 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH“, broj 39/14), na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 017- 0- Su-17-000446/1 od 16.05.2017..godine, u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala, Predsjednica suda donijela je:
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj: 017- 0- Su-17-000446 od 03.06.2017 godine i ugovor za javnu nabavku kancelarijskog materijala, dodjeljuje se ponuđaču „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka, ponuda broj: ZP 341/17 od 04.06.2017. godine, za ponuđenu cijenu 41.207,62 KM, bez PDV-a, kao najbolje ocijenjenom ponuđaču.
Član 2.
Prijedlog ugovora o nabavki dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka, po proteku roka od 10 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje odjeljenje sudske uprave Općinskog suda Bihać.
Član 4.
Ova odluka objavit će se na web-stranici ovog suda, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 017- 0- Su-17-000446 od 15.05.2017.godine.
Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda.
Procijenjena vrijednost javne nabavke je 41.500,00 KM bez PDV-a.
Obavijest o nabavci broj: 655-7-1-1/17 poslana je na objavu dana, 19.05.2017. godine, a objavljena je na Portalu javnih nabavki istog dana, 19.05.2017. godine.
Zahtjev za dostavu ponuda je proslijeđen slijedećim ponuđačima (istovremeno sa slanjem obavijesti na Portal javnih nabava):
- Ponuđaču: D.o.o „Domus“ Cazin
- Ponuđaču: „Tampeldo“ D.o.o. Velika Kladuša
- Ponuđaču: d.o.o. „Grafičar“ Bihać
- Ponuđaču: PRIMAPROM DOO Banja Luka
-Ponuđaču: Monne Comerc d.o.o. Bihać
Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom broj: 017- 0- Su-17-000446/1 od 16.05.2017.godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je dana, 04.07.2017. godine Izvještaj o radu komisije broj: 017-0-Su-17-000446 od 06.06.2017 godine, Zapisnik o ocjeni ponuda broj: 017-0-Su-17-000446 od 06.06.2017 godine i Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 017-0-Su-15-000446 od 03.07.2017 godine, u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala.
U postupku po izvještaju o radu je utvrđeno je da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno slijedeće:
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 2.
- da su blagovremeno zaprimljene 2 ponude.
- da su neblagovremeno zaprimljene __-__ ponude.
- da su ponude ponuđača d.o.o.„Grafičar“ Bihać i „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka prihvatljive.
Nadalje se konstatuje slijedeće:
- da je dana 07.06.2017.godine od strane d.o.o. „Aries“ Banja Luka izjavljena žalba na tendersku dokumentaciju
- da je dana, 08.06.2017.godine žalba sa izjašnjenjem otpremljena Uredu za razmatranje žalbi
- da je dana, 08.06.2017.godine ponuđačima d.o.o. „PRIMAPROM“ Banja Luka i d.o.o. „GRAFIČAR“ Bihać dostavljen primjerak žalbe Aries d.o.o.Banja Luka te su isti obaviješteni da se postupak javne nabavke odgađa do donošenja Odluke Ureda za žalbe
- da je dana 27. 06. 2017.godine dostavljen Zaključak Ureda za razmatranje žalbi broj JN2-03-07-1-569-7/17 od 22.06.2017.godine kojim je žalba odbačena kao neuredna
- da je dana,03.07.2017.godine održana e-aukcija te da na istoj nije bilo novih ponuda
U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, shodno kriterijima iz Tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Predsjednica suda nije našla razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđačj najbolje ocijenjen zbog:
Najniže cijene, kako slijedi:
Naziv / ime ponuđačja |
|
1. „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka | |
2. d.o.o „Grafičar“ Bihać | |
|
Izabrani ponuđač je izabran primjenjujući kriterij najniže cijene, koja je ponuđena u iznosu od 41.207,62 KM, bez PDV-a dok je drugi ponuđač čija je ponuda prihvatljiva ponudila slijedeću cijenu;
2) d.o.o „Grafičar“ Bihać, 48.154,14 KM bez PDV-a
čime je utvrđen i njihov sukcesivni red.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stava (1) tačka b) Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke.
M. P. Predsjednica suda
Dijana Ostojić
Dostaviti:
1. Ponuđaču: „Primaprom“ d.o.o. Banja Luka
2. Ponuđaču: d.o.o „Grafičar“ Bihać